fbpx

Projekty wytwórcze

Home / Projekty wytwórcze

Projektowanie aplikacji AR

Zespół Edukacji 3.0, w skład którego wchodzą edukatorzy, psycholodzy, trenerzy, pedagodzy, informatycy oraz programiści, gwarantuje potencjał odpowiedni do zaprojektowania i wdrożenia aplikacji edukacyjnej opartej o technologię AR. Stosowanie augmented reality sprzyja przyswajaniu wiedzy a często umożliwia obserwację zjawisk i modeli niedostępnych w tradycyjnych metodach nauki. Zapraszamy do współpracy w budowaniu aplikacji o wybranym celu edukacyjnym, dostosowanych do danego przedmiotu i nauczanych treści. Oferujemy usługę konstrukcji i wdrożenia aplikacji. 

Małe zestawy naukowe

Szablony, bryły, puzzle – tradycyjne i ożywające dzięki technologii AR. Wspieramy w planowaniu, konstruowaniu i wprowadzaniu do klas pomocy edukacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem. Pomoce mogą być dodatkowo rozwinięte o elementy AR – tradycyjne bryły zmieniające się w dowolne obiekty AR, puzzle, które po prawidłowym zestawieniu zgodnie z nauczanym tematem obrazują dane zjawisko w AR i wiele innych. 

Współpracujemy z instytucjami kultury i podmiotami działającymi w branży turystycznej na etapie tworzenia pomysłów, projektowania i wdrażania pomocy edukacyjnych, które stanowią uzupełnienie stałej oferty instytucji lub są wynikiem projektów tymczasowych.  

Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji wspierających gry terenowe (miejskie), które m.in. oferują  system logowania użytkowników, odczytywania ukrytych informacji, rozszerzanie rzeczywistości, quizów interaktywnych, system punktacji itp. 

Nasze aplikacje mają charakter uniwersalny. Wykorzystujemy możliwości przeglądarek internetowych, co daje możliwość skorzystania z nich na dowolnym sprzęcie komputerowym: komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach, smartfonach, tablicach, monitorach lub stołach interaktywnych. Projektujemy i wytwarzamy też aplikacje dedykowane na urządzenia mobilne (tablety, smartfony), które użytkownicy końcowi mogą z łatwością pobrać i zaktualizować ze znanych sklepów internetowych, np. Google Play.